not my day


Ica under Krämarn i Örebro kan dra åt helvete. De blåste mig på en hel jävla tia!

Skulle köpa ett tuggummipaket som kosta 15spänn. Så jag la i en femma och en tia, tog paketet och började gå därifrån. Då började den där förbannade tanten i kassan att ropa på mig o ba "hallå du har bara lagt i fem kronor!". Hallå va i helvete kärringjävel såg du inte att jag la i en tia också?! Jävla shitheads.

Sen fick jag stå och vänta hur jävla länge som helst på stadsbussen för dom där nisselassarna har ju ändrat busstiderna!
Skolan idag va skit också. Va trött och helt okoncentrerad på lektionerna och det hjälpte inte när de va skitäcklig mat. Satt och knaprade i mig fyra mackor istället. Väldigt energigivande.

Sen har jag ett fucking-idiot-cp-matte-skit-prov att plugga till inför imorrn. GAH.

Ps. En vacker dag ska jag räkna alla fantastiska jävla svordomnar i de här jävla inlägget.
PEACE OUT FÖRFAAAAN.




Att bara lägga sig ner och självdö några dagar känns extremt lockande just nu. Pallar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0