,


Försöker bli kompis med matteboken, just för tillfället funkar det inte speciellt bra.



Idag drog vi till Lindesberg - Suit och Mejk. På Suit hittade jag en grå huvtröja me nå vitt texttryck på sidan och en svart tunn tröja bara. Mejk är som Billiga Nicklas x3 så där är det nästan självklart att man inte hittar nånting.

Sen bar det iväg till Öskebohyttan till Emil och Lotta. Har fått en ny bästis också! Han heter Dumle och är en blandras mellan boxer och bullmastiff så han är rätt stor för att bara vara några månader. Honom sprang jag iallefall runt och kastade pinnar med haha! Lättroad alltså.

Mwöh, har börjat få ångest också. Bävar inför matteprovet imorrn. Shiit klockan är halv åtta och jag kan knappt ett skit. Varför i helvete stannar inte de där dumma siffrorna i huvve på mig? :(




Fast den här söta tanten make my day, oavsett om jag och matteboken förblir ovänner livet ut.
Haha puss på henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0