! (?)


Gud vad jag sover alltså! Somnade redan innan vi kom fram till resecentrum haha och de är typ.. 500 meter mellan konsert o rese? Ah gosh, trött chey.

Nu har jag varit fetis och ätit en negerboll för jag är så förbannat godissugen så jag kriverar snart. Tänkte dricka upp den sista yoghurten men den gick ut för 6 dagar sen så jag vågar int. Nu funderar jag på att ladda ner en film och rulla in mig i täcket, gosigt.

Förresten! Jag fick 10p på matteprovet och G-gränsen va 7p inget omprov för mig iiiih! :D
Det va inte en jävel som fick VG heller, måste betyda att läraren gör alldeles för svåra prov. Haha och vi ska vara HS-grupp!


ujuj sikken gammal bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0