jag och mönstertapeter kommer inte överens nej


Idag var jag <-> sån bit ifrån attt riva ner hela tapeten. Jävla mönstertapet som inte stämmer alltså! Slutade med att vi kom fram till att väggen var sne.
Satte plast på väggarna också, de gamla tapetvåderna ska ju rivas imorrn. Blev som en jävla bastu därinne när det va klart haha!

Håller på me nå jävla trams i svenskan också. Ska hitta på min egen politiker. Min är en tjock liten gubbe som heter Namnlös änsålänge och som vill att det inte ska finnas åldersgräns på systemet och att det ska vara fri nedladdning av filer på internet.



Från det ena till det andra; såg en rosa grävskopa idag. Den va jättesöt och nu ska jag gå ner och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0