hälleforsmarken 2010


AWESOME
kväll igår, länge sen jag hade så kul. Sen drog Emma, Filla och jag hem till Åsa, sov i källaren, upp vid elva och åt frukost och sen drog Filla och jag ner till marken igen medans Emma drog hem.
Blev tvingad av min 4aåring till kusin att åka karusell med henne. Nå jävla tåg som kändes som om man satt i en borrmaskin. Skar upp tummen när jag skulle spänna loss kedjan till "dörren" också. Men vafan, Evelina hade kul så de va de värt :)


Nu sitter jag uppe hos Åsa och har precis fikat. Munkar och kaffe, galet gött alltså! Ska vänta ett par timmar sen ska jag möta Emma och Filla igen så spenderas kvällen på marken igen. Känner på mig att den här kvällen kommer att bli minst lika kul som igår. Awesome.

Have fun, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0