movietajm


Sen jag vaknade tills nu har jag nog spenderat 8,5 av 9 timmar i mitt rum och 30 minuter i köket då jag fixade lyxmat (snabbnudlar).
Har inte ens gått på toa nånting känner jag nu också ..
Tur att det ändå inte var någon hemma så att jag behöver känna mig sådär gaaalet osocial iallefall.

Sysselsatte mig med Voddler. Kollade på 18-Year Old Virgin, galet värdelös! Satt med en rynka mellan ögonen genom hela filmen, haha!
Sen Timber Falls, bästa filmen på länge.



Nu sitter jag och väntar på att syrran och mamma ska komma hem så att jag får min raspberry/boysenberry/blueberry-yoggi, skynda dåå!

Ps.
Har trilskas med Picasa och försökt få fram en ny snygg header. Lyckades, med inte med bakgrunderna. Passar inte alls till själva bakgrundsresignen här på bloggen. GAH.

Men iallefall, va tycks?


Fiiiiiiiin kvalle alltså!

Kommentarer
Postat av: rebeccus

den översta va askalas! :)

2010-09-02 @ 19:37:15
URL: http://reebeccaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0