rubrik




Så rätt, så jävla rätt. Men vafan. SD in i riksdagen?

Men jag är inte så insatt i de där och just nu känns de bara förbannat skönt att slippa allt valtjafs och att slippa bli jagad av galna politiker på stan :)

En timme kvar tills bussen går också. Börjar inte förens 10.20 idag så fick sovmorgon till halv åtta! Dock vaknar man sju och är klarvaken så gick upp och fixade håret och satte mig framför datorn. Ska nog snart gå ner och få i mig nånting att äta. Känner på mig att det inte kommer gå så bra, känns som en stor knut i magen. Är antagligen orolig inför matteprovet. Antar att de va därför jag knappt kunnat sova nånting inatt också. Jag är då ingen mattemänniska.

Ha en trevlig dag och tänk på mig när jag sitter och lider i klassrummen, speciellt ni som har studiedag idag, jävla fuskisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0