sjukis och en aning förvirrad


Igår ställde jag klockan på 05:00 eftersom bussen härifrån går 06:20 men vaknade imorrse och fick se att klockan stod på 20 i.
Kastade mig ur sängen och började rota i kläder och då högg de till i magen så jag fick vika mig dubbel. Sprang in till mamma och sa att jag hade ont i magen så fick ta en alvedon och hon frågade hur mycket klockan var. "Mycket, den är sjugo i!!" sa jag då och när jag va påväg in till mitt rum igen så ropade hon "men den är ju bara tjugo i fyra!"

Haha ni vet om jag inte haft ont i magen och jag hade börjat klä på mig och platta håret i megaturbofart tjugo i fyra på morgonen? Vilken syn :D

Är iallafall hemma nu, sjukisdag. Sitter med en megastor varm-o'boy-mugg och skrattar åt mitt nattliga äventyr.
Funderar på att dra på nån bra film på Voddler, rulla in mig i täcket och dricka upp o'boyen. Framåt 12 ställer sig mästerkocken vid spisen och fixar ihop lite lyxmat. Snabbnudlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0