controle-freaked-robot


Sitter med en mugg kaffe i näven och försöker njuta så mycket som möjligt utav den sista lediga dagen, imorgon är det skola igen och jag har verkligen inte en aning om vart jag ska ta vägen, illa!
Har ju nån sån där föreläsningsdagosvosv där man får välja en föreläsning och jag åkte slalom i full fart när resterande i klassen valde så, jag vet ingenting! Vart ska jag vara? Kan jag hoppa in i en föreläsning? När börjar den isåfall? 

Har förövrigt inte jobbat nånting med matten och inte heller ritat klart konturerna till min målning som båda ska vara klara imorgon.
Det här känns... väldigt bra. 



Nu tar jag mitt pick och pack (chokladkaniner och kaffe), sätter mig på altanen och bara.... njuter. Skolarbetet tar vi tag i ikväll (not. gonna. happen.)
Chiao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Från h&m :)

2011-04-25 @ 17:01:58
URL: http://lizaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0