första praktikdagen

Första praktikdagen avklarad. Förutom att ha skrapat bort färg på några dörrar i typ 1,5h så har dagen gått åt till att bredspackla väggar. Kommer bli kung på't innan dessa två veckor är slut, suck..
Hamnade med en gubbe som hette Gunnar och jäääklar vad han snackade alltså! Det var inte tyst en minut haha! Så det har absolut inte varit långtråkigt, dagen gick rätt fort wiie. Nu äre skönt att va hemma. Har rätt ont i högerarmen efter spacklingen och lite ont i fötterna men annars är jag fit for fight. Nya tag imorrn!

En gubbe i fikarummet: Jaha, vart bor du då?
Jag: Har precis flyttat till lägenhet i örebro, men annars så bor jag i öskevik. *tystnad*
Jag: Och i Hällefors..
Gubben: Åhfan! Då är du ju beväpnad.


Haha?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Då du ska svara: alltid redo! Haha.



Och tack! Jag är mucho nöjd med akvariet. :D

2011-08-29 @ 18:29:03
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Clarasofiasteen'

Hällefors har ju stämpeln lilla Chicago (;

2011-08-31 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0