keep on dreeeeaaming

Ända sedan första gången jag spacklade i skolan har jag tyckt att jag varit rätt duktig på det eftersom jag blev klar med väggen på typ 1h, bland de första - men så kommer man ut på företagen och ser gubbarna göra en dubbelt så stor vägg på 15 minuter. 15 MINUTER!? Jag och gubben jag är med tog en varsin vägg i samma rum och jag spacklade på som sjutton och hade väl ungefär kommit 1 fjärdedel och så vänder jag mig om och BAM. Han är klar. Klar!? Finito! Man ba whaaaaaatafuuuuuck.....?



Detta är alltså mitt crib jag håller till i för tillfället. Litet, dammigt och.. grått. Hade spackel varit rosa hade det varit mucho roligare att jobba!

Kommentarer
Postat av: Louise

allt bra idag? :)

2011-08-31 @ 23:34:06
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: elsi

vinnaren av dagens blogg o den nya e nu uppe:)

2011-09-01 @ 07:15:10
URL: http://elsis.devote.se
Postat av: Anna Eriksson

det är nog ingen fara haha ;) det är ju skitbra om man har läst det och verkligen om man är sugen på att starta eget. har fortfarande "migrän" så kunde inte gå till skolan, alltså har inte haft företagsekonomi än. men det är ju mycket planering, beräkningar.. matte haha.. inte min starka sida men som sagt bra att läsa. men vet ju inget säkert än. förlåt för världens längsta svar haha (:

2011-09-01 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0