sometimes you just gotta roll the dice

Precis kommit hem efter litte övningskörning till Lillejonas och co i Silvergruvan och så en liten omväg hem igen. Och jävlar vad kul det är! Bara jag får hålla mig borta från samhällen hehe..

Igår blev det kalas för kusinen och hans pappa och jag känner att min mage börjar göra uppror mot mer tårta/smörgåstårta. Det känns som om vi är på kalas jämt! En flötig pizza på det gjorde inte saken bättre, så jag åt en halv och sparade resten som lunch idag istället, och helsike vad gött.. Landade perfekt i magen. 



Tårtan hos kusinen. Efter att moster tänt ljusen och ropat på Philip första gången, gick hon och satte sig vid bordet och pratade med oss.



Tårtan efter en stund, då moster kommit på att ljusen glömts blåsas ut. Hon bokstavlig talat flög upp ur stolen och utbrast något i stil med:
"HELVETE!! PHILIP, KOM NUU! TÅRTAN BRINNER UPP!"
Lite kul. Den var god iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0