so close, no matter how far

Imorrse när jag vaknade och såg att det inte fanns ett moln på himlen såg jag mig själv ligga på studsmattan i bikini med ett gäng tidningar bredvid mig. De drömmarna krusades dock en aning när jag tittade på termometern och såg att det bara var 15 grader ute. Satte mig då vid datorn istället och började på en bloggdesign åt en person och så vips hade det gått flera timmar, moln hade tornat upp sig och det s p ö r e g n a d e. Svensk sommar i ett nötskal. 


Instagram, ©Emma Törnkvist

Hursomhelst blev designen rätt nice och jag hoppas att hon blev nöjd! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg. Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hon blev så nöjd så, såg den en snabbis på min mobil.. men sen försvann den därifrån med, så nu ser jag den varken på mobilen eller datorn?

2011-08-19 @ 21:26:50
URL: http://mylovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0