it's over

Har precis kommit in igen efter lite barnvaktsagerande åt kusinerna. Fast de sov hela tiden så de va chill, åt blåbärspaj och glodde tv hehe.

Kvällen har bestått utav hemmagjord pizza och trevligt besök - en perfekt avslutning på sommarlovet. Kan inte fatta att skolan börjar redan imorgon. Tiden har gått så himla fort och det känns som om det bara var nån vecka sedan jag gick ut med betygen och första årskursen bakom mig. Helt sjukt.
Flyttar in i lägenheten imorrn också så det blir nog lite dåligt med inlägg för jag vet inte om internet funkar, isåfall får ni helt enkelt stå ut..

Nu ska jag packa och sen sova. Måste upp strax innan 5 imorrn bitti.. Busshelvete, ska bli såå skööönt att flytta till lägenhet..
Sleep tight ♥

Har inga bilder heller, de ligger på telefonen och jag har verkligen ingen lust att börja redigera dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0