when you don't have any drugs, you can get high on life

Ringde till måleriföretaget som jag ska praktisera hos de två kommande veckorna idag och jag kan säga att ballongen i magen sprängdes så fort jag la på lurn. Shit, vilken trevlig människa! Hoppas verkligen jag får honom som handledare. Det är nervöst det där..

Idag i skolan fick vi nya vita arbetsbyxor med "TU MÅLERI" tryckt på vaden och så en vit tee med Tullängens logga tryckt på bröstet, Örebromärket på armen och "Tullängsskolan Måleri" stort på ryggen. Hur nice? Fett nice! Fick även massa splitternya verktyg och en låda som vi håller på att måla upp. Min blir ****, visar bild när den är klar, kommer bli världens snyggaste låda ;)

Ska snart fixa till mig lite för att sedan dra upp till stan och ta en fika med Amanda. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0