bananas

Känns som om det är tusentals grejor att göra inför julen, men när jag tänker efter så är det ju egentligen ingenting? De få julklappar som jag köpt är inslagna, scrap-kort är gjorda, mitt rum har jag städat, mat har mamma och peter gjort och julgodis är fixat även om jag redan ätit upp hälften. Låter rättså bra va?
Ändå kommer nog den här julen bli jobbig, syrran och jag har kastats runt lite så vi firar större delen utav julen med mamma iår. Känns konstigt på något sätt! Vi har ju alltid, i hela våra liv, varit med pappa på morgonen och ätit gröten hos farmor och även ätit där senare innan vi åkt till mormor och morfar med mamma. Menmen, we do it for mami ♥

Vart ska ni fina läsare spendera julen? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0