eclipse

Hatar när jag kommer på att jag måste blogga och klockan precis slagit över tolv, så att jag hela tiden måste skriva "igår" även om "idag" bara va för en halv minut sen....

Hursomhelst, kom typ nyss hem från hfs. Har varit på ett café där och kollat på Decemberrocken med Amanda från halv 7 tills 10 typ. De första tre timmarna var rätt tråkiga och man stod mest och hade huvudvärk och öron som höll på att explodera pga den extrema ljudnivån, men sen sista halvtimmen då lennie och jenny började så vart det sjukt nice! Så jäkla duktiga båda två alltså, blir inte alls avis.

Sitter iallafall och kollar på eclipse med syster nu men ska nog snart dra mig mot sängen. Är så sjukligt trött! Imorrn förväntar jag mig att få en lååååång sovmorgon.. (så mamma: RING INTE.)



Kommentarer
Postat av: Ann-Marie Kvarnström

Emma! Du är en sån tjej man önskar att alla vore! Ödmjuk, smart och ja....det finns egentligen inte ord! Du är....och du kommer att gå långt! Dessutom är du lång och vacker och du sticker ut! Du är otrolig! Kram

2011-12-18 @ 01:29:48
Postat av: amanda

Haha Jenny och Lennie kunde ha spelat hela kvällen istället!! <3

2011-12-18 @ 03:12:45
URL: http://secretfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0