forever young

Oj alltså, ni kan verkligen inte ana hur glad jag känner mig och har känt de senaste dagarna. Herregud, blir det något utav det här kommer jag vara lyckligaste flickan på jorden. ♥ 

Hursomhelst, hade sjukaste idrottspasset idag - boxning inklusive löpning, armhävningar, situps och upphopp. Allt inom några minuter. Jag höll bokstavligt talat på att dö alltså. Jag trodde verkligen inte att jag hade så dålig kondition som jag tydligen har haha! Kände dock inget i armarna förens efter jag duschat då fingrarna får cpryck hela tiden och armarna kan jag inte lyfta över huvudet. Måste se ut som en sån här gammal tant som har den här sjukdomen då de håller på att skaka sönder haha. Nejmen ärligt talat så kan jag knappt skriva på tangentbordet och att skriva sms är ett helvete! Nåja, dags att börja träna känns det som?

Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv för att jag inte kan rita någonting. Ett försök till ett rakt streck blev en våg osv så det kändes rätt meningslöst. Har även precis käkat och även tagit en powernap eftersom jag är helt slut. Ska nog gå och diska och sen gå och lägga mig haha. Hörs imorrn! :)

Btw, man blir ALDRIG för gammal för chokladkalendrar, speciellt inte en hello-kitty-kalender! ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0