mitt 2011



* skolan började igen efter jullovet, suck
* tog premiäråket på skidorna i f-stads slalombacke!
* såg en man med krok istället för hand
* agerade anläggare och murare i skolan
* pendlade fortfarande mellan hfs och örebro, hårda tider
* höll på att förfrysa där jag knatade mellan bussarna på örebros gator
* hade ett sju helvetes kalajs för pappa!




* var på ett dötråkigt 30&60-års-kalas
* drack kaffe. (har kikat igenom alla inlägg sen feb, ordet "kaffe" fanns med i de flesta..)
*
lekte unge på lek&buslandet med FuF
* spenderade tjejkvällar med mina fina brudar ♥
* skrattade åt katter som drack ur toaletten
* skottade undan 10 meter av 113cm djup snö
* firade mina fina kusiner ♥
* hatade snön
* tog en tripp till romme alpint med en fin bit av släkten!
* hatade fortfarande snön, förutom i fjällen
* kom på att det var precis 1 år sedan jag fick blindtarmsras. (HAHA, bilfixerad pojkes uttryck)




* FYLLDE 17 BAST! Feedtt
* hade fetaste matte B-provet
* plockade kottar för att få varm i huset haha!!
* började med mitt slutprojekt på esteten i skolan
* såg supermånen
* FICK MIN ONEPIECE!
* fick hem domen från rättegången i november 2010




* skojade med folk
* syster fyllde år!
* försökte bli kompis med matteböckerna
* njöt av att det äntligen var VÅR, på riktigt
* det var påsk och man fick äta så många chokladkaniner man ville!
* undrade varför syrran ville köpa fiskmat när vi inte ens hade några fiskar, tills jag fattade att det var BJ's phishfood hon menade...
* drog till FANTASTISKT underbara björnriket med en jäkla massa trevligt folk och susade nerför slalombackarna likt svarta faran!
* köpte ett iphone 3Gskal till min iphone 3G som INTE PASSADE. lack




* hade fräckaste majbrasan hos papi
* fortsatte rita på mitt slutprojekt!!
* hade världens tur på min turdag fredagen den 13e
* hade redovisningar efter matteprov efter engelska nationella osvosvosv
* hade en ensamdag med 26 killar i klassen.
* FINASTE FILLA FYLLDE 17 BAST! firades med bastu, bad och skräckfilmer där.




* drömde skitkonstiga drömmar hela tiden
* höll på att dö utav den 33 gradiga utomhusvärmen
* blixten slog ner i huset och slog sönder ca 10 takpannor, brände väggen på två ställen, brände telefonkabeln och syrrans golv och sköt iväg ett lock till ellutag och slet bort tapet samt orsakade en rad olika öronproblem för några dagar framöver
* GJORDE KLART MÅLNINGEN! Feeeeeeedtt.
* SOMMARLOOOOOOV!!!!
* firade midsommar med en jäkla massa fantastiskt folk vid sommarstugan i dalarna
* brände upp mig totalt i solen




* TATUERADE MIG!!!! 
* vann en teckningsutställning på törget i hällefors
* räddade en liten mus från katten, döpte hen till musse
* drog på nostalgihelg i säter, bodde på ett gammalt mentalsjukhus (!!!!!)




* fjällvandrade i Helags, fett coolt!
* FICK LÄGENHETEN!!
* FLYTTADE TILL LÄGENHETEN!!
* skolan började...........
* målade för fullt




* hade första praktikveckan of my life
* blev utbjuden till jensens bøfhus av farbror, GALET gött
* målade en vägg rosa




* ritade teckningar jag är mest nöjd med
* hade "bullfest" i lägenheten med brudarna, blev dock lite mer drag då några fler kom senare på kvällen!
* tillagade kyckling istort sett varje dag
* körde skrotbilsrally i mantorp!! häftigaste jag vart med om på länge.
* fick höstlov ♥
* jobbade halva höstlovet...




* var på firmafest med merbygg! spännande quell
* köpte en väska för 1295 spänn
* målade coolaste loggan på en vägg
* VANN 7000 FRÅN PER ERIKSSON STIFTELSE!!!




* köpte en hello-kitty-chokladkalender
* gjorde mitt första videoinlägg (haha)
* skrev wishlist
* var på julbord med merbygg! återigen en mycket spännande quell
* stal knäck fast jag egentligen inte fick
* firat jul, fått presenter, ätit mig fet på julmat och godis och jag vet inte allt. 

OCH NU ÄR VI HÄR! Om två dagar är det 2012 och det är bara 346 dagar kvar tills vi dör! 
Någon som orkade läsa allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0