new in

Efter en fin kväll med kära farmor med lite shopping, käk på Bellini, bio och sedan lite fika sitter vi utslagna i lägenheten, tittar på jamie oliver på tvn och är allmänt trötta. Har pluggat det sista på måleriet så att jag är fit for fight inför provet imorrn också, kommer gå kanon! Om det jag har lärt in finns med på provet dvs haha.

UPDATE: Förlåt amanda för att det inte blev nånting! Farmor ringde i förrgår kväll och frågade så man kan ju inte säga nej. Kände mig så taskig haha..

Under trippen på marieberg köpte jag den här skönheten, hade tänkt ha den till ett par svarta stuprörsjeans och svart baslinne till julbordet med merbygg på fredag, tror ni blir det bra eller? :)



Kommentarer
Postat av: moster!!!

Nu skulle jag vilja ha en enkel gilla knapp på din blogg. Ta det på dig du det kommer bli finfint!!! =)

2011-12-15 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0