soleo

Pappa ringde strax efter fem och frågade om jag ville med och fika med dem, det var mysigt. Fick träffa saknade farbror jörgen som har kommit hem från kiruna också ♥ Beställde en varm choklad. Fick en varm choklad med grädde och chokladsås och maränger och jag vet inte allt haha! Asgott. 
Ska hoppa in i duschen strax sen blir det ännu mera plugg (körde taktik "ställa undan datorn". funkade tills det kom ett meddelande från facebook på iphonen istället.) och sen top model innan jag går och lägger mig, är helt slut som människa!
Längtar hem också, och efter vännerna. Åh vad jag vill ha lov NU!



Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Vinnaren i lucka 12 (utlottningen av valfri ear cuff) är nu utsedd :)

2011-12-14 @ 19:32:31
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0