teknisk kärlek

Gud vad lycklig man blir när man efter ett antal svordomar över stadsbussarna kommer till skolan, går in till lektionen, sätter på datorn och sedan frågar läraren vad jag ska göra och får svaret "nej men du behöver inte vara här eftersom du är klar med allt, du kan gå hem!". Hursomhelst, jag fick ju iallafall sovmorgon till 13:00!

Så för att fördriva lite tid drog jag ut till elgiganten och provspelade, kände, klämde och tittade på den där kära dockan (dockningsbar station) som jag önskar mig så i julklapp. Sen drog jag ut lådan som stod under och såg att det stod BRUTEN FÖRPACKNING, FYNDVARA på 995:-. 500 BILLIGARE ÄN ANNARS!? Holy crap. Ringde fort som satan till mamma och berättade och hon sa att jag skulle köpa den innan någon annan gjorde det haha! Så nu eftersom jag inte kunde låta bli är den tillochmed provspelad här hemma. Men, för att undvika avundsjuka för att syrran sitter och öppnar julklappar på julafton, kommer jag slå in den igen och ta med dit haha.

LOOOOVE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0