howdy how, mr. hänky!


Hello.
Sitter hemma hos ann-marie, kollar på tv och dricker kaffe just nu. Hade sån tur att syrran och jag fick låna datorn eftersom internet fortfarande inte funkar hemma hos oss!
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte har hänt speciellt mycket under de här dagarna, sportlovet än så länge har mest gått åt till att bara chilla och ladda upp batterierna..

Igår kväll tvingade jag pappa och syrran att kolla på The Road, igen. Inte för att de sett den förut men jag tyckte den va så bra att jag ville se den igen, ha ha. Vissa tycker att den är skitdålig men jag kan verkligen inte förstå varför. 

Nu ska jag checka bloglovin en snabbis och sedan överlåta datorn till min kära syster. Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0