jag lever!


Jag är kass här, jag vet.
Anledning ett: Det finns nästan ingenting att blogga om förutom att vädret lär komma från guds asshole och anledning två: jag har inte haft något internet under hela helgen! sadface. Men hej hej, jag lever!

Så, vad har jag haft för mig i helgen då?
I fredags skottade jag snö så att knogarna vitnade. Mitt framför ingången till huset hade det bildats en snöhög med 112 cm drivsnö. 112 CM! Dock får jag nästan skylla mig själv att jag senare även skottade och hackade fram farbror jögges vedbod.

Söndag = Barnkalas! Min fina kusin Zackarias fyllde 3 år så det blev tårta och sånt.
gamla bilder

Senare på kvällen drog jag till Hfs, köpte en sallad, två zero-cola, två päron och så hyrde jag två filmer. Hierro och Flickan från Ovan. Två riktigt bra filmer, dock fattade jag inte så mycket utav den första. Den va mest.. konstig.
Fick med mig Affons upp också så han låg och mös med mig hela kvällen. So sweet!





Blev lite skrivet idag iallafall! Återkommer antagligen om några dagar då jag samlat ihop lite som hänt, och så ska jag fixa en ny design. Ha ha. Jag är hopplös, ni behöver inte påpeka det.. :)

Nu? Plugg eftersom jag har två prov denna vecka. Suuuuuuuuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0