ni försvinner från mig!


Statistiken bara rasar utför, det här är inte kul längre! Känns så onödigt att blogga när det knappt är någon som läser och då blir man bara ännu mer förtvivlad och undrar vad man skriver/ gör för fel.

Sitter iallafall med världens blaffor till headset hemma hos lillejonas och "pluggar". Matteläraren tipsade om världens bästa hjälp på internet för de som har de lite krångligare för matte, så tipsar er också!
Matteboken.se är en sida där man kan träna på all matte från A till E. Det roligaste är att man får kolla på 30sek till 1minuts youtubeklipp om hur man gör, skitcoolt!
Även frågor från Nationellaprov från 2002 och 2005, skitbra för mig som ska ha Np på måndag..

Världens största isdomino idag va rätt coolt också. Alla glada rop och skratt och folk som hoppade i varandras famnar och kramade varandra då det lyckades gjorde mig alldeles varm inombords haha, blir så glad när andra blir glada!
Benny Sörensen, mannen med idéen om dominot, ligger även på sjukhus, så allt var gjort till honom, som en hyllning! Så istället för att han välte första isblocket, gjorde hans fru och barnbarn det.


Filmade även allting och la precis upp den på youtube.
Se filmen!
Nu ska jag försöka plugga lite mer, så att jag inte failar totalt på måndag (vilket jag nog ändå kommer göra ändå...).
Imorrn drar vi btw till Romme och kör skiten ur alla småungar i slalombackarna!

Cyaaaaaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0