boattrip

Åkte ut på en båttur runt sjön med pappa och syrran för några timmar sedan. Drog iväg vid precis rätt tid så solen höll precis på att gå ner bakom horisonten - underbart vackert, kom på mig själv med att le med blicken mot solnedgången. Måste låta förbannat töntigt men det är sånt som gör mig så himla lycklig. Får någon slags lugn och ro i hela kroppen haha.

Friden höll dock inte i sig så länge då jag, efter lite mer än halva turen, kände att det börja svida som sjutton på högerarmen. Så jag vände utochin på ärmen och BAM - en pissmyra. Den jäveln blev sönderklämd och fick sig ett dopp i plurret innan jag muttrandes åkte hem igen. Mysigt var det iallfall!


ph. by me, Canon PowerShot SX120 IS

Kommentarer
Postat av: elin

Efter jag lånade din design ifrån bloggdesign.nu.. Men nu är det så att jag vill byta design, länkarna i headern sitter kvar, och din "by; emma törnkvist" - det skulle vara jätte gulligt om du visste hur man får bort det, för jag har ingen aning, jag har försökt med allt verkligen!

tack i förhand :)

2011-07-08 @ 01:52:44
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0