back on track

Känner mig rätt välmående efter pizza, kvällsdopp i sjön och sedan ångbastu. Skönt att veta att man lever efter en helg som denna!

Jag är iallafall hemma nu! Dessa 6 dagar utav ren livsnjutelse har varit helt underbara med ytterst trevliga och galna människor, midsommarstångsresning, skratt, supergod mat och allt annat som tillhör en helt vanlig midsommardag. Vet inte riktigt hur jag på något annat sätt ska kunna förmulera mig i ord om hur dessa dagar har varit.

När vi kom tillbaka till kära Hellhole blev det, som sagt, pizza från vår pizzaria utav 46843 andra möjliga (finns dock bara en pizza i hela sverige som är god - plank 3!) och sedan kvällsdopp vid Silvergruvans badplats. Att sen hoppa in i en varm ångbastu och ta en lång varm dusch efter det förgyllde dagen och nu sitter jag med ett stort glas kall mjölk och läser frenetiskt ur en Haglöfs Outdoor-katalog. 
Var det någon som sa livsnjutare eller?







Fina, fina Zackarias. Min kompis ♥

tagna med en superbra iphonekamera alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0