om du inte lever för något så dör du för inget

Struntade i att blogga igår eftersom det jag försökte skriva bara blev att låta så ansträngt och för er som undrade vad jag gjorde? Jag var med Filla. Vi åt glass. Vi köpte Jenka-tuggummin. Vi åt två liter jrdgubbar. Vi satt på mormor och morfars altan i över två timmar och hjälpte delvis mormor med hennes telefon. Och så hade vi jäkligt kul!

Idag då? Vaknade för en liten stund sen (hade tillochmed alarmet på för att inte sova så länge haha!) och har hunnit käka en frukt-frukost bestående av en banan och jordgubbar. Är aldrig hungrig när jag går upp sent så istället för ingenting blev det iallafall nånting.
Förhoppningsvid får jag liv i syrran som fortfarande ligger och röter i sängen, sen drar vi nog till badplatsen och lägger oss där i några timmar. Tidning och jordgubbar packas självklart ner!

Chiao ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0