110630

Ensam hemma, det är skönt. Sitter med ett glas kall o'boy och gör ingenting men gick upp för 30 minuter sedan så har inte hunnit gjort så mycket. Antar dock att dagen ändå inte kommer innehålls speciellt mycket pga mig brända kropp haha. Efter den rätt extrema solbrännan igår känner jag mig alldeles bortdomnad i kroppen. Vet inte om det har något med saken att göra eller om jag bara är trött, för armar, ben och huvve hänger liksom inte med i det jag gör. Ont gör det också, fy i helvete. Jag håller mig i skuggan idag!

Ps. Ser ni min bakgrund? Min header? Antar att det är något fel på blogg.se (som vanligt?) för igår när jag skulle fixa en väns bloggdesign fuckade sig hela skiten. Lagom nöjd chey.. Fanns det en möjlighet till att flytta med sig alla sina gamla inlägg till en ny blogg skulle jag göra det, utan tvekan!

Pps. Det har ju kommit rätt många nya besökare hit som kanske inte har en aning om vem jag är/vad jag gör osv. Kika in HÄR isåfall!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Det går att byta till wordpress gratis och överföra alla inlägg (finns guide på desginadinblogg.se) dock är det uppbyggt på ett helt annat, myyycket mer komplicerat sätt när man gör bloggdesigner där. Allt är i princip lite mer avancerat med wordpress :)

2011-06-30 @ 20:12:53
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: My

jag TROR man kan få över alla inlägg om man byter till devote, för det står ialla fall

"Har du tidigare haft en blogg någon annanstans?

Ange din gamla bloggadress i detta fält så kommer den synas i ditt arkiv på din Devote-blogg. " ;)

Värt att testa kanske? :)

2011-06-30 @ 21:52:07
URL: http://mylundin.devote.se
Postat av: L I F T U P

Cool blogg :) Vad händer i helgen?

2011-06-30 @ 22:37:13
URL: http://liftup.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

nyfiken på fler plagg eller prylar?

Kika då in på bloppisen!

www.stuffstuff.blogg.se

du kommer inte ångra dig ;)

KRAM

2011-07-01 @ 17:50:17
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0