tyck synd om mig


Har precis kommit hem från åkrarna, vilket jävla skitjobb alltså! Tyckte de va skitkul i början då de gick lätt (gick och lobbade iväg stenarna haha), men hade gärna sluppit den sista åkern som måste ha varit en stenbrott innan. Rensade iallafall bort stenar från totalt 10 hektar mark på 4,5 timmar, enda nackdelen är att jag både snyter och tuggar grus haha! Klirr i kontot säger de snart, ska bara förhandla timmpenning med peter!

Såå jag har precis duschat av mig all skit och sitter och myser i piecen med en påse cheez ballz nu, snart blire mat och sen sova.

P.s Valborg igår va sjukt najs. Orkade inte (gillar inte hfs majbrasa och alla som är ute åh dricker och tycker dom är jättecoola?) dra mig ner till hällefors pågrundav hällefors, så det blev en egen majbrasa (stor som attan och brann ut på en timme omggggg!!) hemma på kullen med väldigt trevligt folk, grillning och en jäkla massa skratt. (längtar redan tills nästa valborg hihi!)

Och ja, det var väldigt nödvändigt med alla parentesar, chao!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

skulle nog också stannat hemma och gjort en egen brasa, haha för nu är det jag som tycker synd om mig :)

2011-05-01 @ 21:26:24
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0