we don't suffer from reality


Förutom på tisdag nästa vecka då vi ska lämna in matteboken behöver jag aldrig mer ta i den (iallafall på mer än ett år, ingen matte i 2an!). Aldrig mer räkna ett enda tal och aldrig mer behöva ha ångest över att jag inte förstår. Fattar ni hur jävla fucking skönt det känns eller?

Innan vi fick sluta för dagen vid tio över tio fick jag veta mitt betyg i datan - MVG - något jag egentligen inte alls förstår eftersom jag mest satt och klagade på hans lektioner för att det var så tråkigt. Ändå sa han att jag var den som gjorde klart alla uppgifter först så då får jag väl tro på det. Just smile and wave. Hur det gick på nationella provet i matte B kan ju dock diskuteras..


©EMMA TÖRNKVIST
ser jag den någon annan stans så.. åh ni vill inte ens veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0