11-11-11

Sista dagen på merbygg idag dåra och måste ärligt talat säga att det känns förjävligt. Trivs så underbart bra där att det huggar i bröstet på mig att inte kunna träffa alla människor och lilla Puff förens efter jullovet. Dock kommer en sista chans ikväll då det blir firmafest, kommer bli så himla kul!

Så sista dagen har spenderats största delen i ICAs lunchrum och gjorde färdigt där. Sjukt bra blev det! Som tack fick vi en smörgåstårta och det var en aning bättre än matlådan bestående av falukorv och makaroner jag hade med mig haha!

Nu ska jag iallafall gå ner till mormor, dricka kaffe och käka lite och sen göra sig iordning för ikväll, hörs senare! Pooss.

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Tack snälla!



Hoppas du får det så kul på firmafesten ikväll:)



2011-11-11 @ 15:14:13
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv; åh tack! :D

2011-11-12 @ 14:02:06
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0