turning days

Ugh, klockan har återigen dragit iväg med stormsteg eftersom jörgen och evelina kom in så pass sent och efter en kopp kaffe (maybe not so clever, duh..) ligger jag i sängen och försöker sova. Hoppas för allt i världen att jag inte lyckas vända om dygnen igen med att inte kunna somna förens sjukt sent eftersom jag kommit in i det här med att leka pensionär och gå och lägga mig kl 9 och gå upp halv 6. Ändå är jag så himla smart att jag verkligen, och då menar jag verkligen, vänder på dygnen på helgerna men det är liksom ändå inte samma sak, för på måndagen sen går jag upp tidigt och går sedan och lägger mig ännu tidigare.
Värdelöst snack igen och nu måste jag verkligen sova. Kommer vara död imorrn, thnx bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0