en of day

Måste säga att det hittils har varit en riktigt ovärd dag. Masa sig upp halv 8, dötrött, och beger sig till skolan för att göra prov, sen hem igen eftersom alla andra lektioner blivit inställda! Borde ju vara glad för det men det kändes så ovärt att dra till skolan för prov i 25 minuter..

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska iallafall upp till artshop och rådfråga om uppspänningsmöjligheter till min målning och vad det kostar osv och sen får det nog bli ikea och käka, orkar verkligen inte göra mat idag utan sparar det tills ikväll. Tar nog en tur till godispalatset också när jag ändå är där ute, blir dock svårt att hålla sig ifrån den påsen tills på lördag hehe!

Vi fick förresten våra arbetsjackor idag också! Dock ser man ut som en grå michelingubbe och den är såå ful, men skön är den och den kommer ju bara användas till och från jobb, så.. Nej nu ska jag dra, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0