off

Startade dagen med en redig, efterlängtad sovmorgon! Eller inte. Fick masa mig upp klockan 7, (7!!!!!!!!) för att följa med till moster i Hfs eftersom det inte blev av igår. Duschade och fixade mig iordning för att sedan slockna i soffan ett par timmar, mycket behövligt om vi säger så. Sen kom pappa och hämtade syrran och mig och så drog vi iväg till kopparbergsmarken och kikade litte. Hittade dock ingenting som vanligt, fast sen är det ju iofs bara en massa skräp på markander men anyway. 

Nu sitter vi i soffan och chillar galet samtidigt som vi kollar på Ironman. Är trötta som faen men vi ska då tamejtusan inte gå och lägga oss än, länge sovmorgon for the win liksom!! Aja, datorn bränner i knäet och de börjar bli spännande här så vi hörs imorrn, kanske. Bye!

Har förövrigt suttit och letat bilder hur länge som helst nu men jag hittar ingen så ni får stå ut. Ska försöka bättra mig i prooooomise. Kanske går ut och fotar litte imorrn ifall de blir fint väder, de spörs! Hejdå igen.

Kommentarer
Postat av: sofie:)

Hej!



alltså måste tacka dig att jag såg din design! har den just nu på min blogg & jag verkligen älskar den! :)

2011-10-02 @ 21:39:49
URL: http://youshouldneversaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0