pay my attention

Idag efter skolan följde jag med min moster ut till marieberg och kikade lite. hittade 6 vinglas för 5kr/st på ikea så nu blir det att supa av haha! skämt åsido, pappa och mamma. köpte även ett par nya mjukisbyxor eftersom mina andra är för små och på det ena paret är det hål i röva haha. och så gick vi in på citygross och handlade mat som borde räcka för både denna och nästa vecka. 

Nu har jag precis käkat världens godaste kycklingsallad på blandsallad, majs, paprika, kyckling och italiensk salladsdressing och senare blir det top model, sound like a good evening. Hur har eran dag varit? :)


Lyckas aldrig få nån bra matbild, all mat jag tar kort på ser bara så himla äckligt ut men det här var supergott iallafall! Gjort på 10 minuter, snabbt, stabilt och jättejättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0