seeing is deceiving, dreaming is believing

Sitter med gitarren i knäet och spelar igenom lite låtar, lyssnar på musik och checkar bloggar. Har varit en rätt chill dag eftersom jag bara jobabde 2 timmar imorrse, drog in till örebro och gjorde redovisning, käkade/gick runt på marieberg med farmor och sen käk hos moster samt idol-tittande och pannacotta-ätande. Mycket ätande idag, ändå åt jag inte så jättemycket uav varje eftersom jag av någon anledning har sjukt dålig aptit för tillfället, fattar inte varför. Jag som älskar mat åååhh! Kill.

Imorrn hinner jag inte blogga någonting eftersom vi drar till Mantorp och kör lite skrotbilsrally då. HUR KUL LIKSOM? Waaah kommer bli awesome. 

Köpte nya skor idag förresten! Eller, fick dem i för tidig julklapp av farmor hihi. Lägger ut bild senare! 

Next up: mer gitarr, lite mer gitarr och ännu mer gitarr. Sen sova. Ha't!


Gammal bild i knoooow. Men ungefär såhär har jag känt mig idag. Lite halv galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0