skolfoto

Ugh, vad glad man blir när det spöregnar och blåser storm på skolfoto-dagar. Det slår aldrig fel! Håret blir trassligt och risigt och fettigt utav all wax och hårpray man haft i håret för att få det någorlunda på plats. Och som pricken över i:et, när man står där och ser dödsallvarlig ut och försöker att inte börja le så att smilgroparna och leendet kikar fram, så vräker fotografen ur sig nått korkat ord som ska få alla att le upp till öronen, det värsta är ju att det funkar också. Hursomhelst var nog detta det värsta fotot hittils i mitt liv och jag har nog aldrig känt mig så ful tidigare. Kul.

Efter skolan drog jag och handlade det nödvändigaste. Guess what? KAKOR, MANDARINER och TORKADE ÄPPLEN. Nu klarar jag mig ikväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0