someone like you

Kämpar med svenskan och måleriet samtidigt som jag precis garvat ihjäl mig åt värsta pojkvänsakademin (så patetiska alltså) och åt att jag letat som en galning efter min skrivbok i en lägenhet på 21 fucking kvadrat men hittades på toaletten, haha. 

Idag har det varit galet soft eftersom jag började 10 och slutade halv två, åkte hem och intog liggläge i piecen i sängen, drog på TVn och här har jag legat sen dess, förutom lite matlagning som idag fick bli kycklingwok á la em. 

Nu ska jag packa idrottsväskan och tvätta bort sminken och sedan återigen hoppa ner i sängen, plugga lite mer måleri och sen sova så att jag är fit for fight tills imorrn. Ha't!


Ser som vanligt svinäckligt ut på bild men det var det faktiskt inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0