vad jag skulle behöva just nu

* En ny TV. Det är sämst bild på den här tjockTVn jag har här och så är det såå ocoolt att ha en tjockTV.

* Ny dator.
Eftersom batteriet typ är dött i den här så måste den ha laddkabeln i för att ens kunna starta, och det är fett jobbigt. Plus att det är något väldigt fel med den.

* En fet massage på flera timmar.
Behövs det ens någon förklaring?

* Lov.
Är så otroligt skoltrött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag behöver en veckas ledigt så att jag kan ladda upp batterierna och bara chilla omkring med mina vänner.

* Pengar.
Dels för att kunna köpa/göra de tre översta grejorna men även för att det är sjukt soft med mycket pengar.

* En mysig kille som lagar mat, diskar och städar åt en, och är sådär gullig som bara en pojkvän kan vara.
Någon som är villig att ställa upp? Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0