onyttigheter och för stora fötter

Herregud en sån dag! Började inte så speciellt bra, humöret dalade rätt fort men som tur är klasskamraterna helsköna och piggar upp en såfort man kom till skolan. 

Efteråt tog jag bussen bort till Marieberg och gick iväg till Skopunkten för att kolla upp nya skor, dock fanns de inte längre i min storlek! Hopplöst det här med stora fötter. Har liksom 41-42 och det finns inte många tjejskor som går upp i de storlekarna. Herrskor kan jag inte heller ha eftersom de är aaaalldeles för breda. Svårt det där mmh. 

Hursomhelst höll jag på att blåsa iväg påväg dit/hem! Min lätta kropp och stormvindar går liksom inte ihop.. Dock var det benen som flög åt alla håll den här gången i varje kliv så jag höll på att ta snubbel på mig själv hela tiden. (Ibland är det nog rätt bra att ha stora fötter så man står stadigt på jorden haha)

Tog en runda på IKEA också. När jag var mindre hatade jag stället eftersom det var så boooooring med bara massa möbler och sånt shit men nu när man har eget crib är det riktigt kul att bara gå runt och drömma och inredningssaker man vill ha! Blev dock ingenting förutom en kaffe och chokladboll nomnom. Kan stolt säga att jag precis lyckades göra sjuuuuukt god mat här också! Stekt kycklingfilé kryddat med salt och IKEA-peppar (har ingen pepparburk än här hahah!), rutiga pommes och så en stor klick bea-sås. Hur nice? Sjukt nice! Jag är duktig jag.


Gammal bild, fräknig chey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0