251-270

251. Vill du det då? Vill vad?
252. Är du glad? Ja! 
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Finns mycket.
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Inget av dom.
255. Barn eller vuxen? Fint att vara barn och inte behöva bry sig om så mycke.
256. När ska du flytta hemifrån? Har typ delvis gjort det redan! Woop.
257. Eller har du redan gjort det? ...
258. Går du i kyrkan varje söndag? Nej! Hatar att vara i kyrkor, det är så seriöst och tyst och jag pallar det inte haha.
259. Svävar du på rosa moln varje fredagskväll? Nej?
260. Har du piercat någon? Nej varför skulle jag göra det?
261. Är du laglig? Aldrig.
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Hade kunnat göra vad som helst för det när jag var yngre (och oförståndigare), men har lärt mig att leva med det. 
263. Värsta musikstilen? DANSBAND!! Och sån här growl, förutom dead by april för där funkar det.
264. Resesätt du föredrar? Flyg maybe. Eller bil, för jag gillar att köra bil hehe.
265. Är Britney en bra mamma? Hur ska jag kunna veta det!?
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Försöker att inte likna mumintrollen, ha ha.
267. Vilken skådespelare är hetast? Taylor Lautner? Haha jag vet fan inte..
268. Tvättbräda eller ölmage? Tvättbräda, men inte för mycket, då blir det bara äckligt.
269. Vill du ha barn någon gång? Ja!
270. Har du sjungit singstar någon gång? Haha no shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0