logiskt

Ni fattar inte hur skönt jag tycker det är med såna här röda dagar. Det är faktiskt tillochmed bättre än helger, för man vet att "hm, idag hade jag jobbat om det inte varit röd dag!" Logiskt, men ja.

På min lediga dag vaknade jag halv 10 (känns förjävligt att jag inte kunde sova längre) och sen vid ett typ drog syster och jag ner mot Hällefors. Hon skulle hänga med kompisar och jag med emma. Slutade med att vi hamnade hemma hos M och dunkade musik, snackade och härjade med varann haha. Sen skjutsade jag hem emma sen M till bussen eftersom han skulle till örebro och nu sitter jag ensam hemma hos moster och väntar på att syrran ska ringa och säga att hon ska hem (vilket jag hoppas inte blir om alltför lång tid...). Så, ja. Imorrn blir det jobb igen och JAG ORKAR FAN INTE. Vill in till lägenheten och mosa sönder de veckor som är kvar för nu vill lilla emma ha sommarlov, NU.

Inga bilder idag, sorry gajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0