this is life

Sitter i min sköna datastol med den ultimata lördagsfrukosten framdukad framför mig - chips och godis. Ska strax hoppa in i duschen, göra mig iordning och sedan drar jag och syster mot papi! Känns som om det var jättelängesen jag såg honom sist så det ska bli mysigt!
Ikväll styr jag dock ratten mot en vän i hällefors, blir lite pizza och dricka (dock inte för mig, agerar chaffis ikv istället) och så är det några fler som kommer, kul! Var menat från början att det skulle vara en hel fest men eftersom det finns folk som inte ens orkar ta näven ur och svara på inbjudan så la han ner det. Synd, blev så ledsen för hans skull eftersom han ansträngt sig så mycke för ingenting..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0