291-300

Tillbaka igen eftersom någon var så söt och frågade om jag kunde lägga ut de sista 10 frågorna. 

291. Har du långt hår? tar jag tag i hårtopparna med fingrarna och drar de neråt så går de lite ovanför nipplesen, haha :)
292. Vill du ha längre/kortare? längre!
293. Schlagernörd eller? värsta musiken som finns, förutom dansband. usch.
294. Kungafamilj eller president? president dåra.
295. Sämsta veckodagen? tisdagar.
296. Har du en dålig hårdag idag? hann inte se. satte upp det i en hästsvans när jag gick upp.
297. Tror du på ett liv efter döden? kanske.
298. Är du politiskt intresserad? fyfan nej. finns inget som är mindre intressant.
299. Är du rädd för att dö? ja.
300. Vad är klockan nu då? 15.34

Allt från mig . Är fortfarande aktiv som satan på instagram :)) - (emmmiot)
 

Kommentarer
Postat av: Lillakikki

Hej IGEN. Har fortfarande din design och snart börja jag bli lite less över den jag har OCH nu undrar jag om du skulle vilja fixa en gratis bloggdesign till mig? <3
Det skulle betyda mycket för mig!

2012-09-18 @ 14:17:25
Postat av: Liie

Håller SÅ med i nummer 293 och 298! Men tisdagar tycker jag är bland dom bästa dagarna faktiskt :)

2012-09-23 @ 18:20:44
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0