131-139

131. Vad är emo enligt dig? Alltså, det första jag tänker på när jag ser ordet emo är typ nån svarthårig dödsmetallslyssnande stackare som har en stark passion för rakblad. Även om jag vet att det inte riktigt är det emo betyder så har det liksom blivit så, ändå.
132. Brukar du lyssna på hög musik? Ohja! Fast bara om de är bra bas, de blir så skrikigt annars oooch de tål jag inte riktigt. Eller mina öron tål det inte rättare sagt.
133. Vad gör du om dagarna? Går i skolan, målar så penslarna glöder, käkar, pluggar körkortsteori, chillar framför datorn osvosv.
134. Tycker du om popcorn? JA! Helst kastrullpoppade, med Nacho Cheesekrydda ♥♥
135. Vilken är din favoritläsk? Cooooca cola!
136. Vad är din favoriträtt? Måste ärligt talat säga fiskbullar. I hummersås. Med ärtor. Annars är kyckling i alla dess former med potatis i alla dess former en höjdare!
137. Vad tycker du om raggare? Äckliga.
138. Vad tycker du om punkare? Väldigt.. väldigt.. konstiga, och läskiga.
139. Har du skärt dig nån gång? På papperskanter - ja. På brytbladskniven när man skurit papp - ja. På morakniven när man varit en aning klumpig vid pinntäljandet - ja. På rakbladet när jag snittat upp armarna - .... j nej. Nejnejnejnenjjenjenjnejn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0