51-60

51. Vad är det finaste som finns? Ärligt talat är det nog Louis i one direction hihi, nejmen Alfons eller Felix annars vet ja inte! 
52. Vilken är din favoritdryck? Cola för helvete
53. Vilket är ditt favorit tv- program? Är rätt svag för top model hehe
54. Vilken är din favoritveckodag? Frrrrrredag
55. Vem är din förebild? Jag har ingen speciell förebild
56. Vad är bäst med dig? Känner mig så otrloligt egoistisk när jag ska svara på en sån här fråga så jag säger jag vet inte
57. Har du nagellack? Haha nej det har jag inte eftersom jag knappt har några naglar att måla på!
58. Hatar du någon just nu? Nix
59. Vem hatar du? Ingen
60. Har du kysst en apa? Självklart

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: Asså det var på tv igår haha :D http://svtplay.se/t/149240/fredagkvall_med_malin sen finns de lite roliga klipp på typ extramaterial elr vafan de stod haha :D

2012-01-21 @ 12:58:18
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0