71-90

Kör några extra bara för att jag missat ett antal dagar!

71. Är du homofob? Nej
72. Är du medlem på någon annan sida än blogg.se? Haha ja?
73. Isåfall vilken/vilka? Asså det är ju dömånga!
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Vore ju väldigt pinsamt om jag skrev ut det fulaste namnet och en person med det namnet läser det här.. så, pass.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Samma som ovan.
76. Har du varit hos frisören det här året? Nej
77. Använder du nagellack? Har inga naglar att måla nagellack på, så nej!
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Rullgardin (mörkläggnigsgardiner, bara för att jag hatar att bli väckt utav ljuset på morgonen) hos mamma och gardiner hos pappa.
79. Har du eget rum? Yees! Tre stycken.
80. Har du en dubbelsäng? Hos mamma, ja :)))
82. När flyttade du senast? 22 augusti
83. Vilken stil har du? Min egna
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Louis Tomlinson ♥♥
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Öh, typ nån ur victoria's secret? 
86. Vill du bli känd? Vore fränt, ja.
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Big no no
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Nej
89. Vilken är den godaste frukten? Granatäpple och passionsfrukt!
90. Äter du grönsaker varje dag? Nej, men borde nog göra haha.

Fråga bleeckis vart fråga 81 tog vägen, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg! :)

2012-01-26 @ 01:22:49
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0