hyperaktiv törnis

Åh, jag är fortfarande alldeles salig. Kan verkligen inte fatta att det är sant! Sjukaste känslan på länge uppstod efter skolan då jag liftade med grannen hem mot mamma och han svängde av vägen och frågade "vill du köra?". Jag ba O to the M to the G. Så, första riktiga bilturen med körkort spenderades i en transporterbuss och fyyyyy va läskigt de var! Alltså känslan hörrni, sjukt.. sjukt. 
När mamma kommer hem drar jag ut och luftar golfen också, oooooh!



Bilden har typ inget med inlägget att göra, de har bara varit typ världens perfekta vårväder på världens perfektaste dag! Sorry för det otvättade fönstret förresten.

/hyperaktiv törnis.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ville bara säga att det är en sjukt snygg bild du har tagit! Att fönstret är lite smutsigt gör inget det är ju det som gör bilden snygg:)



Kram på dig!

2012-03-23 @ 02:08:00
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0