todays

Min mobilladdare blev av en oturlig anledning kvar i lägenheten igår, så för att spara på batteriet har jag haft den avstängd sen igår kväll. Känner mig naken utan att ha den i fickan.. beroende? Var dock för desperat för att strunta helt i instagram så satte på tfnen och tog två bilder, la ut dom och stängde av den igen sen, haha! 

Så, problemet utrett. Idag har vi firat mamma med massa folk och tårta och sånt sen har jag pressat på solstolen med hungerspelen. Lovade mig själv sen snart två veckor tillbaka att inte läsa boken förens jag sett filmen men nu kunde jag inte hålla mig längre, redan läst 9 kapitel på två dagar haha. Åh guuud vad bra den är! Kan inte slita mig. Fler som läst/sett boken/filmen? Vad tycker ni om den?




Bonne i snickar/hängselshorts, kommer bli basplagget i sommar! /törnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0